Home

Druhá tráva bubeník

Druhá tráva Valašský Špalíče

Zakladateli Druhé trávy jsou kromě Roberta Křesťana i bendžista Luboš Malina a hráč na dobro Luboš Novotný. Hudebně je výborně doplňují kytarista Radek Hlávka, basista Tomáš Liška, mimochodem, také držitel Anděla 2020 za jazzové album Hope, a bubeník Martin Novák Druhá tráva. Druhá tráva je česká bluegrassová skupina. Založili ji v roce 1991 textař, zpěvák a kytarista Robert Křesťan a banjista Luboš Malina, kteří odešli od Poutníků. Sestavu kapely doplňovali Luboš Novotný (dobro), Pavel Malina (kytara) a Jiří Meisner (baskytara). Hned za první bezejmennou desku, která. Skupinu Druhá tráva založili v roce 1991 Robert Křesťan a Luboš Malina po svém odchodu od Poutníků. Druhou trávu charakterizují dva výrazné znaky - autorská a interpretační výjimečnost zpěváka, textaře a překladatele Roberta Křesťana a mimořádná instrumentální zdatnost ostatních členů skupiny Zakladateli Druhé trávy jsou zpěvák, skladatel a textař Robert Křesťan, bendžista Luboš Malina a hráč na dobro Luboš Novotný. Hudebně je výborně doplňují kytarista Radek Hlávka, basista Tomáš Liška a bubeník Martin Novák

Druhá tráva je česká bluegrassová skupina. Založili ji v roce 1991 textař, zpěvák a kytarista Robert Křesťan a banjista Luboš Malina, kteří odešli od Poutníků. Sestavu kapely doplňovali Luboš Novotný (dobro), Pavel Malina (kytara) a Jiří Meisner (baskytara). Hned za první bezejmennou desku, která obsahovala převážně. Druhá Tráva. Kapela Druhá tráva vznikla v roce 1991. Přestože bývá často označovaná jako bluegrassová, už od počátku existence mixuje více stylů. Bluegrass odkazuje spíše na předchozí angažmá několika členů skupiny u brněnských Poutníků. Hlavními osobnostmi Druhé trávy je zpěvák, skladatel a textař Robert. Robert Křesťan a Druhá tráva vydávají nové album. Přední česká nadžánrová kapela Druhá tráva vydává po dlouhých devíti letech nové řadové album. Desetipísňová kolekce nazvaná jednoduše Díl první je součástí dvojalbového projektu, jehož druhá část vyjde příští rok, kdy skupina oslaví 30 let na scéně. Druhá tráva je česká bluegrassová skupina. Založili ji v roce 1991 textař, zpěvák a kytarista Robert Křesťan a banjista Luboš Malina, kteří odešli od Poutníků.Sestavu kapely doplňovali Luboš Novotný (), Pavel Malina a Jiří Meisner ().. Hned za první eponymní desku, která obsahovala převážně Křesťanovy autorské písně, přebásněnou One More Cup of Coffee.

Spolupráci s Eddiem Stevensem skupině Druhá tráva navrhl její bubeník Martin Novák. Ten se s britským producentem seznámil při spolupráci se zpěvačkou Janou Kirschner. Robert Křesťan v rozhovoru vypráví, jak náročné pro něj a ostatní hudebníky z Druhé trávy bylo externímu producentovi důvěřovat a plně se svěřit. Zakladateli Druhé trávy jsou zpěvák, skladatel a textař Křesťan, bendžista Luboš Malina a hráč na dobro Luboš Novotný. Hudebně je doplňují kytarista Radek Hlávka, basista Tomáš Liška a bubeník Martin Novák Druhá tráva je česká bluegrassová skupina. Založili ji v roce 1991 textař, zpěvák a kytarista Robert Křesťan a banjista Luboš Malina, kteří odešli od Poutníků. Sestavu kapely doplňovali Luboš Novotný (dobro), Pavel Malina (kytara) a Jiří Meisner (baskytara) Přijďte se podívat na to nejllepší z českého bluegrassu. Druhá tráva byla založena v roce 1991 textařem, zpěvákem a kytaristou Robertem Křesťanem a banjistou Lubošem Malinou. Od té doby prošla několika personálními změnami, ale stále je symbolem kvalitní hudby! V současné době hrají v sestavě: ROBERT KŘESŤAN: Uznávaný skladatel, textař, básník a osobitý. Skupinu Druhá tráva založili v roce 1991 Robert Křesťan a Luboš Malina po svém odchodu od Poutníků. Druhou trávu charakterizují dva výrazné znaky - autorská a interpretační výjimečnost zpěváka, textaře a překladatele Roberta KŘESŤANA a mimořádná instrumentální zdatnost ostatních členů skupiny. Těšit se můžete na excelentní výkony nejsilnější sestavy.

DRUHÁ TRÁVA SI K 25. VÝROČÍ NADĚLUJE PRVNÍ DVD. VÝPRAVNÉ BALENÍ OBSAHUJE ZPĚVNÍK NEJVĚTŠÍCH HITŮ I CD. Přední česká kapela Druhá tráva, která se během let odchýlila od původního moderního bluegrassu k nadžánrovému výrazu, slaví čtvrt století na scéně Hlavními osobnostmi Druhé trávy je nejen skladatel, textař, zpěvák a multiinstrumentalista Robert Křesťan, ale také bandžista Luboš Malina. Dalšími členy skupiny je nejlepší český hráč na dobro Luboš Novotný , kytarista Emil Formánek , kontrabasista Tomáš Liška a bubeník Kamil Slezák Členové Druhé trávy také produkovali desku Pavlu Bobkovi Muž, který nikdy nebyl in a spolupracují s Kateřinou Garcíou v uskupení Garcia. Oba a s nimi i Jan Vyčítal, Wabi Daněk a další se sešli k nahrávání alba překladů písní Boba Dylana Dylanovky, které vyšlo v říjnu 2007

Hlavními osobnostmi Druhé trávy je zpěvák, skladatel a textař Robert Křesťan společně s banjistou Lubošem Malinou. Dalšími členy skupiny je nejlepší český hráč na dobro Luboš Novotný, kytarista Emil Formánek, kontrabasista Tomáš Liška a bubeník David Landštof Hudebník, skladatel a zakladatel bluegrassové-folkrockové skupiny Druhá tráva, s níž začal hrát v roce 1991 poté, co s banjistou Lubošem Malinou opustil kapelu Poutníci. V roce 1999 a 2011 získala Druhá tráva cenu Anděl Akademie populární hudby v kategorii folk&country

Druhá tráva OSOBNOSTI

Těšit se můžete na excelentní výkony nejsilnější sestavy Druhé trávy, ve které se kromě zpěváka Roberta Křesťana sešli bendžista Luboš Malina, dobrista Luboš Novotný, kytarista Emil Formánek, kontrabasista Tomáš Liška a bubeník Kamil Slezák Vstupenky na koncert Robert Křesťan, Druhá Tráva a hosté, který se koná 3.11.2016 od 19:00, Sono Centrum, Brno. Nakup levně, pohodlně a bez skrytých poplatků

Brno - Klub Mersey * V úterý 10. listopadu 2015 vás zveme na koncert Roberta Křesťana a skupiny Druhá tráva. V klubu Mersey hráli přesně před dvěma lety, kdy byl koncert spojený s představením alba Pojďme se napít. Začátek aktuálního koncertu je plánován na 20:00 Aktuální koncertní program Druhé trávy zahrnuje průřez tvorby kapely z celé doby existence skupiny s důrazem na skladby ze studiových alb Marcipán z Toleda a Dylanovky. Druhá tráva vznikla v roce 1991. Od počátku mixuje několik hudebních stylů: bluegrass, folk i rock Kapela Druhá tráva získala Cenu Anděl za své poslední album Díl první a zároveň byl do síně slávy uveden zpěvák Robert Křesťan. Kapela na festivalu oslaví třicet let své existencea v pátečním programu Valašského špalíčku zároveň připomene 80. let od narození Boba Dylana. Valašský špalíček startuje ve čtvrtek 24. června v areálu zámku Žerotínů ve. Vstupenky na koncert Robert Křesťan & Druhá Tráva, který se koná 16.7.2016 od 19:30, Letní areál U Letců, Hradec Králové. Nakup levně, pohodlně a bez skrytých poplatků Ve výčtu významných zahraničních interpretů, se kterými Druhá tráva spolupracovala či spolupracuje, nechybí takové osobnosti jako je Peter Rowan, Tony Trischka, Davey Spillane, Andy Owens nebo Charlie McCoy. Letos slaví Druhá tráva již 17 let od svého založení a jako každý rok i tento je velmi nabitý

Druhá Tráva Oficiální stránky kapely Robert Křesťan

Druhá tráva - Rock&Pop - Rockandpop

1. Druhá tráva oslavuje zlatou desku vydáním vinylu. Dobře přijaté album kapely Druhá tráva Díl první dosáhlo na zlatou desku. Nahrávku přitom hudebníci prodávali pouze přes vlastní webové stránky. V době covidu-19 si tak chtěli otestovat jiné cesty prodeje hudby a rozhodli se nespoléhat na kamenné obchody či digitální.
  2. Kapela Druhá tráva dosáhla na zlatou desku pouze přes svůj web. 28. 1. 23:04. baskytarista Zemánek rozvážel jídlo a bubeník Steiner vyučoval hudbu. Sice se nám rozsypala strategie našich koncertů, ale cítil jsem to i jako zdravotní odpočinek. Člověk měl najednou volné víkendy a životní styl byl trochu jiný
  3. Budoucí koncerty Robert Křesťan (17) 16.-18. 7. Porta Řevnice 2021 Řevnice - lesní divadlo, Řevnice. 17. 7. Robert Křesťan & Druhá Tráva Letní areál U Letců, Hradec Králové. 22. 7
  4. DRUHÁ TRÁVÁ. Druhá tráva je česká bluegrassová skupina. Založili ji v roce 1991 textař, zpěvák a kytarista Robert Křesťan a banjista Luboš Malina, kteří odešli od Poutníků. Sestavu kapely doplňovali Luboš Novotný (dobro), Pavel Malina (kytara) a Jiří Meisner (baskytara)
  5. Excelentní výkony nejsilnější sestavy Druhé trávy, ve které se sešli bendžista Luboš Malina, dobrista Luboš Novotný, kytarista Emil Formánek, kontrabasista Tomáš Liška a bubeník Kamil Slezák, umocňují hosté Katka García, Peter Rowan, Pepa Malina nebo Steve Walsh

biografie. narozen 1983, Praha bubeník, výkonný producent (www.tranzistorlabel.cz)autor a producent retrospektivního alba o českém trampingu Wabi a Ďáblovo stádo (www.dablovostado.cz)David Landštof se narodil a vyrůstal v pražské Bubenči v hudební rodině Automatický bubeník (Stránka 1) - Počítač a baskytara - Baskytara.com - Vítejte do světa basové kytary všechna sláva polní tráva, dříve maršály a džezbas, dneska korejský ememky hudba nejni o ceně nástrojů. 10.12.2016 - Robert Křesťan & Druhá Tráva, festival, koncert, music, hudba, vstupenk

Detailní popis produktu. Excelentní výkony nejsilnější sestavy Druhé trávy, ve které se sešli banjista Luboš Malina, dobrista Luboš Novotný, kytarista Emil Formánek, kontrabasista Tomáš Liška a bubeník Kamil Slezák, umocňují hosté Katka García, Peter Rowan, Pepa Malina nebo Steve Walsh OBRAZEM: Jsem stále Náchoďákem, říká muzikant Malina. Náchod - /ROZHOVOR/ - Kapelník a spoluzakladatel skupiny Druhá tráva Luboš Malina (27.1. 1959), se narodil v Náchodě. Ovládá hru na akustické a elektrické banjo, irské píšťaly, klarinet, saxofon, mandolínu, kytaru i další nástroje. Když v roce 1984 odešel na vojnu.

Druhá tráva - popis OSOBNOSTI

00.00 Druhá tráva (CZ) - Druhá tráva Díl první 30 let, Bob Dylan 80 let * Sál KZ Sobota 26. 6. 2021 09.00 WALLACHIAN NOT - PSYCHEDELIC BREAKFAST Tak hrál Radim Hladík (75) * Cafe Tucan. 11.00 Vladimír Merta (75 let) & Jan Hrubý & Ondřej Fencl (CZ) * I. nádvoří zámku Žerotín CD album: Marcipán z Toleda - Tráva, Křesťan Robert & Druhá ; CD Album - - - Druhá tráva slaví 20 let novinkou z Nashvillu - NASHVILLE Po deseti letech od poslední autorské desky Roberta Křesťana kapela Druhá tráva natočila novinku. Ovšem tentokrát ne v Čechách, ale v mecce country hudby, v americkém. Zemětřesení: Nové písně jsou v schelingerovském duchu. Novinky, 9. 2. 2020 Kapela Zemětřesení se zformovala v roce 1992 na základě výsledků hlasování fanoušků v tehdejší anketě popularity Černá vrána. Sešli se v ní zpěvák Aleš Brichta, kytarista Miloš Dodo Doležal, baskytarista Vlasta Henych a bubeník Štěpán Smetáček Pusa, Lucie, Druhá tráva, Lenka Dusilová, soundtracky filmů Snouborďáci, Rafťáci a Rock Podvraťáků, Krausberry, Aneta Langerová, James Herries, Airfare a mnoho dalších. Na mnoha z těchto projektů se zúčastnil i jako autor nebo spoluautor Další tři Anděly si odnesli hudebníci spojení se skupinou Druhá tráva. Kapela samotná zabodovala s albem Díl první kategorii Folk. Její člen, baskytarista a kontrabasista Tomáš Liška, se stal vítězem kategorie Jazz se svým autorským albem Hope. A zakladatel a zpěvák Druhé trávy Robert Křesťan byl uveden do Síně slávy

V roce 2011 natočil Robert Křesťan a kapela Druhá tráva novou desku, a to přímo v mecce country hudby - v americkém Nashvillu pod dohledem producenta Steva Walshe. Nahrávat v Americe se skupina rozhodla kvůli zdejší atmosféře. Poprvé v naší historii máme navíc producenta. Spolupráce s ním předčila naše očekávání Doprava zdarma od 2 000 Kč Košík . Kategorie. Interpreti Multi-buy Výprodej Audio Country, bluegrass a folk Česká a slovenská country Český a slovenský bluegrass Tramá hudba Americká country moderní Americká country klasická. Popis produktu. Přední česká kapela Druhá tráva, která se během let odchýlila od původního moderního bluegrassu k nadžánrovému výrazu, slaví čtvrt století na scéně. Excelentní hudebníci v čele se zpěvákem Robertem Křesťanem k pětadvacetinám připravili svoje první DVD nazvané In Concert (Indies Happy Trails)

Robert Křesťan a Druhá tráva na Mohelnickém dostavníku

Robert Křesťan a Druhá tráva vydávají nové album - Rock&Po

Druhá tráva oslaví čtvrt století v Přerově. Přerov - Známá česká skupina Druhá tráva, která se během let odchýlila od původního moderního bluegrassu k nadžánrovému výrazu, slaví čtvrt století na hudební scéně. V rámci koncertů, které připomenou pětadvacetiletou historii kapely, dorazí ve čtvrtek 6. října. Druhá Tráva - Amazing Grace (text piesne) Amazing grace Amazing grace how sweet the sound That saved a wretch like me. I once was lost, but now am found, Was blind, but now I see ´Twas grace, that taught my hert to fear And grace my fears relieved, How precious did that grace appear The hour I first believed. Through many dangers, toils and.

Druhá tráva - Wikipedi

1. RECENZE: Po krizi přišla naděje. Tomáš Liška o tom natočil album. Kontrabasistu a baskytaristu Tomáše Lišku zná široká veřejnost především jako dlouholetého člena skupiny Roberta Křesťana Druhá tráva. Je ale členem také dalších seskupení a nedávno vydal nové album Hope. Kromě toho, že Tomáš Liška působí i v.
  2. Druhá tráva dosud vydala 18 alb v Čechách i USA a je několikanásobným držitelem ocenění APH Anděl v kategorii Folk a Country. Kromě toho někteří členové kapely realizují i své sólové nahrávací projekty - banjista Luboš Malina už má na svém kontě čtyři CD a dobristovi Luboši Novotnému byly doposud vydány dvě.
  3. Jsou mi modely v nových lněných košilích a šatech- Marie Puttnerová zpěvačka Jablkoně a Martin Novák bubeník/Lenka Dusilová, Jana Kirschner, Robert Křesťan a Druhá Tráva, David Dorůžka, Děkuji všem, kteří se na tomto mém návratu do dětství podíleli

Robert Křesťan o albu Díl první - Radio Progla

Nejprve fanoušek, posléze bubeník, nakonec banjista, žonglér, maskot a příležitostný textař. Paralelně bubnuje v kapelách Původní atlet a Neúspěšný Bureš (nebo naopak). Vegetarián a autor knižního bestceleru Stín černého motýla. Dnes Dün an doras a Druhá tráva a slibně se rozvíjející sólová dráha 00.00 Druhá tráva (CZ) - Druhá tráva Díl první 30 let, Bob Dylan 80 let * Sál KZ. Sobota 26. 6. 2021. 9.00 WALLACHIAN NOT - PSYCHEDELIC BREAKFAST Tak hrál Radim Hladík (75) * Cafe Tucan. 11.00 Vladimír Merta (75 let) & Jan Hrubý & Ondřej Fencl (CZ) * I. nádvoří zámku Žerotínů. 12.00 Peter Lipa - Lipa spieva Lasicu * Sál K Porta začne slavit padesátku se čtvrtstoletou Druhou trávou. 12.1.2016. Radek Strnad. Redaktor~ka. Napište mi. Ústí nad Labem - Vícežánrová kapela okolo Roberta Křesťana přiveze v úterý 12. ledna do Národního domu v Ústí výpravné DVD In Concert se zpěvníkem. Vystoupí i Peter Janků (SK). Kliknutím zvětšíte Druhá tráva ale není jediná kapela, se kterou spolupracujete. Několikrát jste koncertoval s Country Sisters, které také zpívaly na vašem nedávném vánočním albu Charlie's Christmas Angels. S Country Sisters jsem jel dvakrát turné po Dánsku, ale už je to nějaká doba

Druhá Tráva - Vrať se (text piesne) 1. V pohyblivých píscích tvých věčných jmen snad nezmizely milióny těch, která jsem ti dával, sám poztrácen v pohyblivých píscích tvých věčných jmen. ®: Vrať se, jsem zpitej a sám jsem dokonalej popel z cigaret, už se nebráním ani nezpovídám, vrať se zpět, zpět, zpět. 2 Velikost košile je cca 41, horní objem 118cm, pas a boky 116, délka rukávů včetně náramenic je 80 cm- je v hodinkové délce, délka zad 75 cm. Je na postavu 175 -180 cm výšky. Košile je sice pánská, ale když si ji oblékne žena, třeba jen ke kraťasům, získá letní sexy look. Hodí se k jednobarevným kalhotám nebo i k. Mamatohe - Mamatohe FLAC . Mezinárodní jazzový kvartet MAMATOHE, který spolu s českými zástupci, kontrabasistou Tomášem Liškou (Invisible World, Druhá tráva, Milokraj atd.) a saxofonistou Marcelem Bártou (Vertigo, Muff), tvoří mexický pianista Mark Aanderud a argentinský bubeník Hernan Hecht, natočil eponymní album v roce 2012, v závěru svého mezinárodního turné Podrobnosti o firmě Společenství vlastníků jednotek v domě Trávník 23, 25, Přerov - IČO 25892720 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku

Kapela Druhá tráva dosáhla na zlatou desku pouze přes svůj

Druhá Tráva (Second Grass in Czech) is a Czech bluegrass band originally formed in Czechoslovakia in 1991 by Robert Křesťan and Luboš Malina, and currently based in Czech Republic.They have released 13 studio albums, plus a variety of live albums, collaborative albums, and side projects. They have been described as evolving from underground musicians who subverted Communism to. Jeep Compass 1.3 TURBO 150k Limited BMW Řada 1 2.0d 1maj,servis Top stav Peugeot 2008 ALLURE PACK 1.2 130 k AUT 8 Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line, AUTOMAT Ford S-MAX 2.0Tdci 132kW ST-Line Alcantar Citroën C4 Feel 1.2 Puretech 130 MAN6 Hyundai i30 1,0 Bubeník Štěpán Smetáček se narodil 24. července 1971 v Praze. Prošel kapelami Řetěz, Arakain, Vitacit, Wanastowi Vjecy, Die El. Eleffant?!, Pusa, projektem Zemětřesení, spolupracoval s Milošem Dodo Doležalem, skupinami Druhá tráva, Secretion či Krausberry Azbest: Druhá tráva už dávno není o kotlíkách..Zpětně si uvědomuji, jak se vlastně měnili v tom co hrají. Díky ním i moje vnímání muziky - za což díky Zdeněk: Přidávám se k Melitě...bubeník je kouzelný.Při koncertech ho pečlivě pozoruji a jeho hraní je podle mého gusta.A k přání Melity už není. O nás. Kapela Tygrasz začala vznikat v roce 1998 a na jejím vzniku se podíleli Aleš Tommy Mamčař a Jirka Šelin Stehlík. Pod názvem TYGRASZ jsme začali hrát až v roce 1999. Původní složení bylo Tomáš Kot Kocurek hlavní zpěv a nicára, Ivan Jizva Kielor kontrabas, baskytara kvokál, Tomáš Sláma kytara.

Gramodesky interpreta Druhá Tráva Antikvariát Avio

Mezi vystupujícími špičkovými kapelami (Hop Trop, KTO, Pavel Bobek a Malina Band, Vlak na Dobříš, Druhá tráva a další) byl i Rangers Band. Jeho vystoupení se setkalo s velkým ohlasem. Petr Salava spolupracoval na hudební dramaturgii vystoupení RB a kapele věnoval dort v podobě kytary k 300. vystoupení Rangers Bandu Její několikaletá spolupráce s houslistou Josefem Malinou (Druhá Tráva), vyústila v tento originální projekt, do kterého byli přizváni ještě kytarista Radek Hlávka a bubeník Tomáš Vokurka, dnes velmi žádaný hráč české jazzové scény Mišík a Etc, Guma Kulhánek, Marsyas, Karel Plíhal, Wabi Daněk, Vladimír Merta, hned po revoluci Radim Hladík, Jaroslav Hutka, Druhá tráva a další. Občas jsem to někomu po letech připomněl, třeba Gumovi, se kterým jsem pak hrál u Anny K. a několik let i v November 2nd

Koncert: Druhá tráva - Turistická oblast Beskydy Valašsko

ADN - David Němeček - Robert Křesťan a Druhá tráva, Banjo band Ivana Mládka, Javory, AG Flek, Folk Team, Rangers-Plavci, Ukulele Troublemakers, Navostro, Docuku, Ukulele Orchestra jako Brno a další.. Druhá tráva chystá své první DVD. První DVD chystá pro své fanoušky Druhá tráva. Česká bluegrassová legenda ale ještě pár týdnů před jeho vydáním nemá dévédéčko dokončené. Chce na něj totiž zařadit co nejvíce archivních a raritních fotek a nahrávek, a proto prostřednictvím svého webu a facebookového. Štěpán Smetáček (* 24. července 1971 Praha) je český rockový bubeník.Hrál nebo hraje se skupinami Řetěz, Arakain, Vitacit, Die el. Eleffant!?, Wanastowi Vjecy, Miloš Dodo Doležal, Lucie, Pusa, Krausberry, Panika, N.O.D., Druhá tráva, Lenka Dusilová, Janek Ledecký, Žentour, NTS, Aleš Brichta Project Pochází z muzikantské rodiny. Jeho děda byl světově proslulý.

Druhá tráva — Republic Of Two — Rudolf Brančovský Premiéra: 2. 2. 2011 na ČT2. Koncerty skupin Traband a Bezobratři — Bubeník skupin Ležérně a vleže a Žamboši, Jiří Nedavaška. Na moll... Premiéra: 29. 12. 2009 na ČT1 Popis: PŘELOŽENO Z 16.11.2020 a 2.2.2021!! Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti. Koncert skupiny Robert Křesťan a Druhá tráva u příležitosti vydání nového CD! Vzhledem k tomu, že na nové autorské album Roberta Křesťana fanoušci čekají už 9 let, jedná se o dlouho očekávanou a výjimečnou událost V současné době dělí svůj čas především mezi svůj autorský kvartet Invisible World a skupinu Robert Křesťan & Druhá tráva, ve které působí jako basista. Jiří Slavíček vystudoval Janáčkovu konzervatoř v Ostravě, v roce 1992 začal působit v Praze ve skupině The Four, s níž také zvítězil v soutěži. Dvě sošky si odnáší Robert Křesťan, lídr kapely Druhá tráva. Tři ceny Anděl dostala za album Řeka zpěvačka Lenka Dusilová. Dvě sošky si odnáší Robert Křesťan, uspěli také Yzomandias nebo kapela Tata Bojs. že se setkáme na festivalech, řekl bubeník Milan Cais a poděkoval týmu, zatímco basista Mardoša na. TIPY k výpůjčce - Andělem oceněná CD Čt 03.06.2021. V sobotu 29. května byly odbornou porotou rozdány ceny České hudební akademie Anděl za rok 2020.Řadu z oceněných nahrávek si můžete přijít vypůjčit k nám do hudebního oddělení na Příhrádku.Přinášíme vám alespoň pár tipů k výpůjčce

Zaplněná Barča aplaudovala Druhé trávě, se kterou si zahrál speciální host Pavlíček 19.ledna » Pražský patriot V pátek 17. ledna se konal v Kulturním domě Barikádníků v Praze 10 koncert Roberta Křesťana s jeho kapelou Druhá Tráva, speciálním hostem byl Michal Pavlíček Excelentní bubeník Klaudius Kryšpín (Pražský výběr aj.) nahrál bicí do 21 tracků anglického producenta Cama. úno 5, 2013 DG 307 Produkce Luboš Malina a Steve Walsh, nahrála Druhá tráva ve studiu Blue. úno 26, 2012 Squeake E Clean (N.A.S.A.) a Derrick Green (Sepultura). Robert Křesťan a Druhá tráva slaví 25 let. kytarista Emil Formánek, kontrabasista Tomáš Liška a bubeník Kamil Slezák. Sobota 10. 12. 19:30 (290,- / 360,-) / kino Hvězda. Druhá tráva a Michal Pavlíček 11. srpen 2021 nádvoří ; Předchozí; Následujíc Bubeník Druhé trávy Kamil Slezák. Ženské trio Chorodia Agiu Georgiu. petr bende. antonis civopulos. roman dragoun. Šárka Secová.

Ozvěny FolKaliště XVII

Hudobné CD: ROBERT KŘESŤAN & DRUHÁ TRÁVA IN CONCERT (CD+DVD+ZPĚVNÍK) Kráľovské zľavy Rýchly a bezpečný nákup Rýchle dodanie a nízke poštovn Studio Faust Records. info a rezervace: faustrecords@gmail.com +420 603 170 135 Richard, info, rezervace, +420 603 573 911 Faust, info Adresa : Na hutích 665/8 - Dejvická 665/48 ( rohový dům ) 160 00 Praha 6, 1600

Druhá tráv

Téma jan bubeník na wiki.e15.cz. Přečtěte si veškeré aktuální informace o tématu jan bubeník - nejnovější články, aktuality, fotografie, videa. Kompletní zpravodajství na wiki.e15.c Nabízíme. Reference. 8 důvodů, proč si vybrat All Right Band. Kontakt. Nabízíme. Naše nabídka. Jsme kladenská cover/revivalová živá bigbítová a rocková formace čtyř zkušených hudebníků vystupující v této sestavě (elektrická kytara - basová kytara - klávesy - bicí) již od roku 2005 Skupina potvrdila, že se v rámci rozlučkového turné ještě jednou vrátí do České republiky, kde vystoupí ve středu 1. července 2020 v pražské O2 areně. Vždy SpOlu. Písničkář Tomáš Klus chystá podzimní tour k novému albu. Tomáš Klus a kapela Cílová skupina projedou republiku s novou deskou 'SpOlu'. Začnou koncerty. Bubeník metalové kapely Dymytry, Miloš Meier se svojí Drumming Syndrome one-man show, vystoupí v plzeňském klubu Buena Vista. 241 Kč. 20:00. Upozorňujeme na možné zrušení některých akcí z důvodu šíření Koronaviru. Prosíme ověřte si u organizátorů, zda se akce uskuteční Pro ohromující úspěch si z Prahy do nedalekých Řevnic o víkendu zajela kapela s neobvyklým názvem Lu's &. Holandsko-česká skupina získala prvenství v 55. ročníku festivalu Porta, jehož finále se v řevnickém lesním divadle koná již od roku 2008

NOVÉ DVD! Druhá Tráv

Rangers Band, Praha. 435 likes. Jirka Kaleš - kapelník - sólová kytara, zpěv Mirek Čamaj - kytara, zpěv Honza Podjukl - baskytara, zpěv Martin Černý - banjo, zpěv Luboš Řehák - bicí, zpěv Tomáš.. Typem jsme spíše kapela zábavová, ale i koncertní. Náš repertoár je sestaven především z tvorby českých autorů působících v oblasti folku, rocku a country (např.R.Křesťan a Druhá Tráva, R.Horký a Kamelot, M. Tučný, Lehká Noha, Progres2, Cop, Quartet, p Ceny Anděl dostali Dusilová, Tata Bojs i Yzomandias, do síně slávy vstoupil Křesťan. 29. 5. 2021 22:55. Zpěvačka Lenka Dusilová se stala vítězkou sobotního udílení již 30. hudebních cen Anděl. Ze čtyř nominací za album Řeka proměnila tři. Dvě sošky si odnáší Robert Křesťan. Objevem se stala Kateřina Marie Tichá.

Druhá tráva Hudební knihovna

Štěpán Smetáček – Wikipedie

Robert Křesťan a Druhá tráv